Frontoffice medewerker (M/V)

28.07.2017 - Overig - Karışık
İlan Detayı

Voor de gemeente Bergen op Zoom zijn wij op zoek naar 2 frontoffice medewerkers afdeling publieksdiensten voor 0 tot 22 uur per week.

Wat houdt de functie in:
Het verrichten van baliewerkzaamheden ten behoeve van de volgende onderdelen:

-Het in behandeling nemen van aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen;
-Het in behandeling nemen en verwerken van aangiften van verhuizingen;
-Het verstrekken van uittreksels e.d. uit de BRP;
-Het in behandeling nemen en verwerken van verklaringen omtrent het gedrag;
-Het verstrekken van informatie over producten van burgerzaken aan burgers

Wat verwachten wij van je:
-Het vermogen om zelfstandig, weliswaar in teamverband, in staat te zijn op een efficiënte en klantvriendelijke wijze gestalte te geven aan de baliewerkzaamheden. Daarbij zijn gevoel voor dienstverlening en communicatieve vaardigheden een vereiste.
-Een vooropleiding op het niveau van havo/meao.
-Aantoonbare ervaring op genoemde terreinen en bekendheid van automatiseringstoepassingen van PinkRoccade (CIPERS/IZRM) / JCC strekken tot aanbeveling ;
-Stressbestendigheid inclusief het vermogen om onder druk voldoende nauwkeurig te blijven werken.
-Een flexibele inzet en
-Inzetbaar tijdens de avondopenstelling op donderdagavond.

Voorkeur:
Iemand die het leuk vindt om op oproepbasis werkzaam te zijn binnen het team publieksdiensten

Salaris: 10,66 bruto per uur.

Solliciteren kan tot 31 juli aanstaande.

Plaats BERGEN OP ZOOM
Bedrijf Gemeente Bergen op Zoom

View full post on Alle Opdrachten


Benzer ilanlar

Vacature Generieke Frontoffice medewerker
Vacature Frontoffice medewerker belastingen
Vacature Medewerker front-office
Vacature Frontoffice medewerker onderwijs
Vacature Medewerker Frontoffice Bouwen