Nuon zoekt administratieve toppers voor de afdeling Contractbeheer (M/V)

17.07.2017 - Overig - Karışık
İlan Detayı

Houd jij van puzzelen met gegevens tot alles klopt? Nauwkeurig en analytisch zijn woorden die op jouw lijf zijn geschreven? En heb jij enige kennis van Excel? Dan is de functie als medewerker contractbeheer bij Nuon iets voor jou!

Als medewerker contractbeheer van de zakelijke klantenservice bij Nuon ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de klantgerichte verkoopactiviteiten. Je draagt zorg voor de uitvoering en bewaking van klantadministratie en offertes, conform de afgesproken procedures op het gebied van (te leveren en/of geleverde) producten en services. Ook ben jij degene die de getekende contracten administratief verwerkt zodat de klanten op tijd en juist worden gefactureerd. Om dit soepel te laten verlopen sta jij in direct contact met de accountmanagers om alles nauwkeurig en analytisch uit te voeren. Daarnaast heb je regelmatig contact met de klanten om afspraken in te plannen, vragen te beantwoorden en kleine wijzigingen in het contract te bespreken. Als medewerker contractbeheer ben jij dus de `spin in het web' die bijdraagt aan het verhogen van de klanttevredenheid en helpt de commerciële doelstellingen te realiseren!

Jij voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin jij nauwkeurig te werk kan gaan. Doordat jij goed kunt multitasken kun jij hoge kwaliteit werk afleveren en tegelijkertijd met jouw collega's doelen stellen én behalen! Voor jou is dat nog niet genoeg. Jij bent iemand die 's middags pas tevreden de deur uitloopt als je wat nieuws hebt geleerd en kans hebt gehad mee te werken aan structurele verbeteringen die bijdragen aan de klanttevredenheid. Jouw initiatief is dus meer dan welkom en gaat graag de uitdaging aan om met de complexe contracten aan de slag te gaan! Doordat jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt, zie je verbeterkansen en pakt deze gelijk op. Wat wij nog meer graag zien? Minimaal Hbo werk -en denkniveau, minimaal twee jaar administratieve ervaring en uitstekende computervaardigheden zodat jij snel leert om te gaan met de complexe systemen.

Jij kunt voor 32-40 uur per week aan de slag als medewerker contractbeheer waarin je €11,06 bruto per uur verdient. Kom je met de auto of openbaar vervoer? Dan krijg je reiskostenvergoeding. Deze functie biedt jou de mogelijkheid om te werken binnen één van de meest toonaangevende energiebedrijven binnen Nederland. Niet alleen een mooie ervaring, maar ook een échte aanvuller op je CV! Ben je ambitieus en wil je meer? Dat kan doordat er volop doorgroeimogelijkheden zijn voor talenten! Daarnaast krijg jij de mogelijkheid om een groot netwerk op te bouwen binnen Nuon. En na een hele week hard werken, staan de hapjes en drankjes klaar tijdens de vrijdagmiddagborrel en worden er legendarische klantenservicefeesten en teamuitjes georganiseerd! Gezellig toch?! Een werkomgeving waarin je trots bent op wie we zijn en waar we voor staan!

Zie jij jezelf al starten als medewerker contractbeheer bij Nuon? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton met een gerichte motivatiebrief en recent CV! Heb je nog een korte vraag? Neem dan contact op met Melanie Mangnus via 020-5198162.

Plaats AMSTERDAM
Bedrijf NUON CCC Amsterdam (4500)

View full post on Alle Opdrachten


Benzer ilanlar

Vacature Administratieve medewerker / medewerker contractbeheer
Vacature Magazijnmedewerker met administratieve ervaring Haarlem
Vacature Nuon zoekt administratieve toppers voor de afdeling Contractbeheer
Vacature Medewerker Administratieve Organisatie/Interne Beheersing
Vacature Commercieel- en administratieve Inkoopassistent