Parttime administratief medewerker logistiek (M/V)

12.04.2016 - Overig - Karışık
İlan Detayı

Voor een relatie uit de omgeving van Veghel zijn wij op zoek naar administratief medewerker met logistieke ervaring. Wil jij werken in een zeer afwisselende functie? Lees dan snel verder.

Behalve als administratief medewerker ga je ook als klantenservice medewerker en assistent planning aan de slag.

Tot het takenpakket behoort:
– Roosteren van de capaciteitsplanning van chauffeurs.
– Klachtenadministratie (in samenwerking met het hoofdkantoor).
– Schaderegistratie en afhandeling (ook in samenwerking met het hoofdkantoor)
– Back-up voor klantcontact: orderwijzigingen, vragen beantwoorden, klachten, admin zuigorders in het systeem zetten etc.
– contact met de chauffeurs
– telefoonafhandeling
– verwerken vrije dagen

We zoeken iemand met overtuiging richting chauffeurs en klanten: pro-actief, nauwkeurig, stressbestendig en communicatief sterk. Het is belangrijk dat je administratieve ervaring hebt opgedaan in een logistieke omgeving.

Omvang: 3 dagen per week. Van 8.00-17.00 uur. Dagen: maandag, woensdag en vrijdag, of woensdag/donderdag/vrijdag.
Bereidheid om af en toe (bijv. 1 keer in de maand) in Oss of Heijen werkzaam te zijn.

Het betreft een tijdelijke job, tot eind dit jaar maar met kans op onbepaalde tijd.

Interesse? Reageer als je recente administratieve ervaring hebt opgedaan in een logistieke omgeving.

Plaats Veghel
Bedrijf Bekend bij Randstad

View full post on Alle Opdrachten


Benzer ilanlar

Administratief Medewerker Rijksoverheid Den Haag
Administratief Medewerker Bestuurlijke Handhaving Huisvuil bij de Gemeente Den Haag
Administratief Medewerker Logistiek (40u/p.wk)
Administratief medewerker administratiekantoor
Vacature Administratief medewerker (AGF-sector)