Support medewerker Tikkie App Amsterdam 30-36 uur (M/V)

05.07.2017 - Overig - Karışık
İlan Detayı

Tikkie is de eerste betaal app waarmee consumenten onderling via WhatsApp (terug)betaalverzoekjes kunnen sturen en werkt via het bekende betaalplatform iDEAL. Tikkie is een initiatief van ABN AMRO, maar is beschikbaar en bruikbaar voor klanten van alle Nederlandse banken met een betaalrekening. Voor de Tikkie app zoeken wij een SUPPORT MEDEWERKER.

WIE?
Jij bent die pro-actieve HBO-er/WO-er die affiniteit heeft met apps en wilt meewerken aan de verbetering van deze handige betaalapp. Ervaring op het gebied van IT is absoluut geen must. Wel belangrijk is dat jij gemotiveerd en geïnteresseerd bent om de werkzaamheden on the job te leren en mee te denken hoe het beter kan. Jij bent verder dienstverlenend ingesteld en wilt zaken zoals Webcare, functioneel beheer, SQL queries graag leren of je verder in verdiepen.

WAT?
Jouw core taak is in eerste instantie het inventariseren & onderzoeken van door gebruikers gerapporteerde bugs & errors die jij via een melding doorkrijgt. Deze ga jij vervolgens samen met jouw team oplossen, verwacht veel feedback en input!

WAAR?
Je werkt op het Leidseplein (naast de Apple Store) waar jij met een jong en enthousiast team van 10 man samenwerkt, Lean/Scrum werkmethodiek staat hier centraal. Dit LEAN TEAM ontwikkelt, test en zetten Tikkie in de markt.

OVER DE TIKKIE APP
Tikkie werkt heel eenvoudig. De verzoeker voert in Tikkie het bedrag in en selecteert vervolgens de persoon van wie hij het overgemaakt wil krijgen uit zijn WhatsApp contactenlijst. Tikkie maakt dan een linkje aan dat met een gewoon WhatsApp bericht verstuurd kan worden. De ontvanger van het bericht hoeft daar alleen maar op het linkje te klikken en wordt vanzelf naar de iDEAL betaalomgeving geleid om de betaling uit te voeren. Uniek aan Tikkie is bovendien dat het niet nodig is om eerst een nieuwe online bankrekening of aparte beurs aan te maken om betalingen op te kunnen ontvangen. Het geld wordt automatisch bijgeschreven op de bestaande betaalrekening van de ontvanger.

"Frank Verkerk, Chief Digital Officer ABN AMRO: `Hoe vaak gebeurt het niet dat je even een betaling voor iemand voorschiet, maar je toch moeite moet doen of je bezwaard voelt om dat geld vervolgens terug te vragen. Wij denken dat we met Tikkie hiervoor de oplossing hebben. Gemakkelijker en laagdrempeliger dan een WhatsApp bericht sturen met een iDEAL-betaalverzoekje wordt het volgens ons niet."

Plaats AMSTERDAM
Bedrijf ABN AMRO Groot Amsterdam

View full post on Alle Opdrachten


Benzer ilanlar

Vacature Support medewerker Tikkie App Amsterdam 30-36 uur
Stagiair management en organisatie (30-36 uur)